piątek, 15 kwietnia 2011

kwejkowe inspiracje!

Kto by pomyślał, że portal taki jak Kwejk może stać się inspiracją kulinarną? :)

A dla mnie jednak się stał!

Oto 3 rzeczy, które wpadły mi w oko i które mam w zamiarze kiedyś zrealizować:

1) Wygląda cudnie przez te kolorki, muszę tylko pomyśleć nad środkiem, choć chyba najlepszym rozwiązaniem będzie coś podobnego jak torcik adwokatowy, który ostatnio zamieszczałam.

2) Człowiek nie wielbłąd - napić się musi... (trzeba kliknąć powiększenie, bo małoo widać)

3) Ciasteczkowe potworki - dziękuję Anonimowi za podesłanie inspiracji!


To teraz tylko czekać, aż mi wena przyjdzie...

8 komentarzy:

  1. Witam ! ; ) Twoje przepisy są naprawdę super ; )

    ale brakuje mi tu jednego przepisu na ciacha z kwejka... http://kwejk.pl/obrazek/44947/ciacha.html

    dało by rade zamieścić przepis na te cuda ?
    byłbym bardzo wdzięczny ; ))

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj!
    Bardzo się cieszę, że podobają Ci się moje przepisy.

    Przygotowanie takich ciasteczkowych potworów jest możliwe i myślę nawet, że nie bardzo trudne. Z chęcią podejmę kiedyś wyzwanie! A tymczasem wrzucam to zdjęcie do postu - dzięki za kolejną inspirację! :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie by było zrobić takie ciacha na wielkanoc ; )
    więc z niecierpliwością czekam na przepis ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Czuję się zmotywowana w takim razie! :) Muszę kupić niezbędne składniki i spróbuję, ale nie obiecuję, że mi się uda, bo dotychczas nie czyniłam aż takich eksperymentów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.simmiecakes.com/tag/cookie/

    znalazłem coś takiego, jeżeli Ci to pomoże ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki, fajny pomysł z tymi "cukiereczkami". Ja spróbuję najpierw zrobić z masą cukrową do dekoracji ciast i tortów. Jeśli nie wyjdzie, to skorzystam z tego pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  7. http://completedeelite.blogspot.com/2009/03/who-stole-cookies-from-cookie-rack-who.html

    lub coś takiego...

    sorry za spamowanie w komentarzach ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałam zrobić je jeszcze przed Świętami, ale nie da rady. Jednak jeśli Ty chciałbyś zrobić, to znalazłam całkiem przypadkiem (wydaje mi się) przystępny przepis :)

    http://cioccolatogatto.blox.pl/2011/01/Cookie-Monster-Cupcakes.html

    OdpowiedzUsuń