środa, 10 sierpnia 2011

Grillowane banany w polewie czekoladowej

Dziś mam dla Was coś słodkiego na ząb :)
Tutaj też można zrobić akcję zużywania tego co mamy w lodówce/domu. U mnie na przykład znalazły się banany z już ciemną skórką i polewa czekoladowa, która została mi z dekoracji pszczółkowych muffinków.

Składniki na 2 osoby
* 2 dojrzałe banany
* polewa czekoladowa
* łyżeczka miodu
* bita śmietana

Przygotowanie
Banany obieramy ze skórki, przekrajamy na pół, grillujemy na patelni grillowej do uzyskania paseczków na bananach. Polewamy ciepłą polewą czekoladową (ja moją musiałam rozrzedzić mlekiem, gdyż mocno zgęstniała) oraz łyżeczką miodu. Jeszcze kilka kleksików bitej śmietany i gotowe.


Smacznego!

4 komentarze:

  1. Takie slodkosci to ja bardzo lubie, a banany i czekolada to jedno z moich ulubionych polaczen smakowych!

    OdpowiedzUsuń
  2. no przepysznie i słodko mniaaam

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tak, banany z grilla to jest to
    moja ulubiona wersja - z wiśniami :)
    http://www.zgrilla.pl/banany-grillowane-z-wisniami/
    :)))

    OdpowiedzUsuń