piątek, 6 sierpnia 2010

Witajcie!

Witajcie :)
To moja pierwsza notka tutaj - potraktujcie ją jako notkę powitalną.
Tytułem krótkiego wstępu - KOCHAM gotować i jeść :) Gotowanie jest moją pasją. Lubię eksperymentować w kuchni, próbować nowych przepisów. Inspirację stanowią dla mnie przede wszystkim inne blogi kulinarne, ale także fora internetowe z przepisami. Chcąc podzielić się z Wami moją pasją zakładam owego bloga. Mam nadzieję, że znajdą się osoby, które będą tutaj zaglądać, próbować, komentować, radzić. Dla mnie ten blog będzie swego rodzaju książką kucharską z moimi wypróbowanymi i przepisami, do których warto wracać.

Zapraszam więc na ucztę smakosza! Proszę się częstować i życzę smacznego :)

P.S. Niestety fotografowanie nie jest moją mocną stroną. Nie dysponuję lustrzanką, jedynie kompaktem. Pomagam sobie programem do obróbki graficznej (poznaję jego tajniki i możliwości od wczoraj) więc proszę o wyrozumiałość :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz